سؤالك والجواب عندنا

• لكن بحث القمحيات ما يوضحها ؟ لازم ادور كل قمحية ؟

يب لازم بس في مواقع مساعده
    وكدة كدة القمحيات 150% بتخلص علي طول
    وبتكون قليلة

لو انت في الكلام تاجر
    انا في الفعل فاجر
    اصلها مش بالسن
    انا اهو مش كبير
    بس حاطط علي ناس كتير
    للتواصل تليجرام :
    https://t.me/FiFTY_XX

• 1- طريقة نقل القرية - لو كان الملك غير خامل وسكاني مو ضعف سكانه (مع العلم اشوف ناس ببدايه السيرفر يطلع فوقهم *نقل موقع القريه من (0-0)*) فكيييييف ؟؟ لاني ابي اكون جنب قروبي
    2- كيف نوسع حدود المملكة وكيف تحتل اماكن وتتوسع فيها خارج حدود المملكه (لاني شفت مملكه محتله مكانين مو متلاصقين بينهم 3+ حقول فاضيه)
    3- نقاط النصر كيف نجيبها (نعرف نجيب الكنوز من الاوكار لكن نقاط النصر هذي كيف ؟ )
    4- هل العاصمة نفس المدينة نقدر نبني فيها ثكنه كبيره و اسطبل كبير ؟ وكم الحد الاقصى للحقول بالنسبه للمدن ؟ وبالنسبه للعاصمه ؟
    5- ببدايه السيرفر كيف نجيب موارد من الهجمات ؟ غير قطاع الطرق ؟؟ مثلاً الواحات لاني لاحظت ما اخذ منها موارد ابداً 0 ؟ وبغض النظر عن المهمات والمغامرات ؟
    6- مافيه عروض لتبديل الموارد (تجار الشغل) ؟ مثلاً بدل 100 ذهبه = 20 مره .. يصير عرض 100 ذهبه = 30 مره او اشياء مثل كذا

• @ReyMond#AE(1)
    1-
    لو انت مش في مملكة هتقدر تنقل القرية عادي حتي لو الملك نشيط وعدد سكانه اعلي منك
    2-
    مو فهمت السؤال بس الاجابة الخزنات هيا اللي بتوسع الحديد
    3-
    نقاط النصر = عدد كنوز مملكتك
    4-
    العاصمة زيها زي القرية بس باختلاف انك تقدر تنزل القصر والحجار وحقول الموارد
    الحد الاقصي للقرية 10 مدن 12 عاصمة 20
    5-
    نهب الخاملين والواحات اللي فيها حيوانات
    6-
    لا

لو انت في الكلام تاجر
    انا في الفعل فاجر
    اصلها مش بالسن
    انا اهو مش كبير
    بس حاطط علي ناس كتير
    للتواصل تليجرام :
    https://t.me/FiFTY_XX

• صباح الخير

من اسبوع وانا ازايد بالسوق وينتهي الوقت وانا اكثر واحد زايد بس الغرض ما يجيني والفضة ما تنقص ؟!!! وش السبب مع اني استخدم التطبيق وشكيت ان فيه مشكلة وجربت من المتصفح ونفس الشي

• شكرا اخي والله ما انتبهت ان قريتي اصبحت خاملة شكرا لك

اذا لم يكن لديك الوقت الكافي لإداره القرية, فإنه بامنانك تعين وكيل sitter لمتابعه عضويتك في فترة غيابك

كيف يتم الدخول بالتوكيل؟ومن اي صفحه؟

يمكنك تعين وكيل / شريك عن طريق صفحة المنصة " اللوبي "
    اضغط على اعدادت القرية أعلى يسار صفحة اللعب ومن ثم اتبع الخطوات في الصوره المرفقة

تحياتي لك

The Good, the Bad and the Ugly

• السلام عليكم انا ملك وكنت عاوز انقل قريتى وكل اللى حولي خاملين بس مش لاقى اى حاجة على اقصى يمن الخريطة عشان انقل وانا حاليا تحت حماية المبتدئين

فكنت عاوز حل ؟!؟!؟!؟!؟

• السلام عليكم انا ملك وكنت عاوز انقل قريتى وكل اللى حولي خاملين بس مش لاقى اى حاجة على اقصى يمن الخريطة عشان انقل وانا حاليا تحت حماية المبتدئين

فكنت عاوز حل ؟!؟!؟!؟!؟

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

مرحبا بك يا محمد خالد#AE , للأسف لا يمكن للملك نقل موقعه باستخدام الشاهد القائم الا بعد التنازل عن المملكة.

لمعلومات أكثر عن الشاهد القائم رجاء اتبع الرابط التالي
    https://forum.kingdoms.com/index.php?thread/21179-بداية-عصر-الشاهد-القائم

تحياتي لك
    Rampage

The Good, the Bad and the Ugly