abdikace krale

  • Vim, ze po spojeni kralovstvi nemuze mistokral abdikovat. Jak je to ale s kralem? Z napovedy to vypada, ze muze a z mistokrale se stane kral.

    Druha otazka, kdyz zacne byt kral/vevoda nesktivni "zesedne" tak to automaticky znamena abdikaci?

    diky

  • Vim, ze po spojeni kralovstvi nemuze mistokral abdikovat. Jak je to ale s kralem? Z napovedy to vypada, ze muze a z mistokrale se stane kral.

    Druha otazka, kdyz zacne byt kral/vevoda nesktivni "zesedne" tak to automaticky znamena abdikaci?

    diky

    Zdravím ani jeden z králů nemůže abdikovat - pokud oba králové smažou svůj účet (nebo je jejich účet smazán) nebo jsou totálně vyhlazeni, pak se spojené království rozpadne. Z místokrále se nestane král, avšak zůstane jediným králem ve spojeném království -> spojení je dlouhodobý závazek a je nutné toto brát v potaz :-)

    K druhému dotazu -> po určité době neaktivity je účet smazán, tato doba je různá u guvernérů a králů -> pokud je účet tímto způsobem smazán, tak se jedná defacto o abdikaci.

    Více se dozvíš například zde, akorát je to v AJ:

    https://blog.kingdoms.com/2017…s-kingdom-unions-depth-2/

  • Dekuji za odpoved. Informaci, ze nemuze abdikovat ani kral, by chtelo doplnit, je vcelku zasadni a v popisu spojovani kralovstvi neni zminena. Naopak informace, ze po abdikace krale se mistokral stane kralem je vyslovne uvedena. Z toho by melo jasne plynout, ze abdikace krale je mozna - pro overeni jsme se i divaly, zda ma kral policko abdikace ma aktivni -a ma. Jestlize je to tak jak je v odpovedi, je to velmi neprijemny bug, hodne komplikujici hru. I nejkonzervativnejsi cirkve uznavaji smrt jako konec manzelstvi ;-)

  • Dekuji za odpoved. Informaci, ze nemuze abdikovat ani kral, by chtelo doplnit, je vcelku zasadni a v popisu spojovani kralovstvi neni zminena. Naopak informace, ze po abdikace krale se mistokral stane kralem je vyslovne uvedena. Z toho by melo jasne plynout, ze abdikace krale je mozna - pro overeni jsme se i divaly, zda ma kral policko abdikace ma aktivni -a ma. Jestlize je to tak jak je v odpovedi, je to velmi neprijemny bug, hodne komplikujici hru. I nejkonzervativnejsi cirkve uznavaji smrt jako konec manzelstvi ;-)

    Podle mě s nejedná o bug, tlačítko tam je od toho aby se mohli prohodit pozice krále a místokrále. Proto tam to tlačítko patří, to že nemůže král ani místo král opsutit spojené království je jasné :)

  • Dekuji za odpoved. Informaci, ze nemuze abdikovat ani kral, by chtelo doplnit, je vcelku zasadni a v popisu spojovani kralovstvi neni zminena. Naopak informace, ze po abdikace krale se mistokral stane kralem je vyslovne uvedena. Z toho by melo jasne plynout, ze abdikace krale je mozna - pro overeni jsme se i divaly, zda ma kral policko abdikace ma aktivni -a ma. Jestlize je to tak jak je v odpovedi, je to velmi neprijemny bug, hodne komplikujici hru. I nejkonzervativnejsi cirkve uznavaji smrt jako konec manzelstvi ;-)

    Už jsem předal podnět k doplnění nebo spíš upřesnění popisku... do té doby hledat na fóru nebo napsat ticket přes help centrum :-)


    Podle mě s nejedná o bug, tlačítko tam je od toho aby se mohli prohodit pozice krále a místokrále. Proto tam to tlačítko patří, to že nemůže král ani místo král opsutit spojené království je jasné :)

    U spojených království je fakt dost dobrý, když vydrží jak král tak místokrál :-)