Posts by Fraglin#CZ

    Dekuji za odpoved. Informaci, ze nemuze abdikovat ani kral, by chtelo doplnit, je vcelku zasadni a v popisu spojovani kralovstvi neni zminena. Naopak informace, ze po abdikace krale se mistokral stane kralem je vyslovne uvedena. Z toho by melo jasne plynout, ze abdikace krale je mozna - pro overeni jsme se i divaly, zda ma kral policko abdikace ma aktivni -a ma. Jestlize je to tak jak je v odpovedi, je to velmi neprijemny bug, hodne komplikujici hru. I nejkonzervativnejsi cirkve uznavaji smrt jako konec manzelstvi ;-)

    Vim, ze po spojeni kralovstvi nemuze mistokral abdikovat. Jak je to ale s kralem? Z napovedy to vypada, ze muze a z mistokrale se stane kral.

    Druha otazka, kdyz zacne byt kral/vevoda nesktivni "zesedne" tak to automaticky znamena abdikaci?

    diky

    Chtěl bych se zeptat, jestli v době aktivace dovolené jsou zakázány pouze útoku a obléhání (jak je napsané v popisu), nebo i loupeže (a tedy využívání farmlistů). Po aktivaci dovolené je jasné, že už nic nejde. Objevují se během dovolené loupežníci? díky