Posts by foxromuo#AE

ياريت الشباب اللى كانو ف التسيت كلهم ينضمو حابب العب ضد الجميع ههههههههههههه
    كان فى شباب بيقولو انهم خبرة وحاجات كتيير كدا وقالو ان انا بدور على مصالح شخصية ف حابب اشوف مهارات حضرتكو بما ان بعد ما سبت السيرفر نزلتو من الترتيب التانى ل الرابع
    وربنا يسامح اللى كان السبب
    الرسالة موجهة للجميع معادا اصدقائى اللى لعبو معايا السيرفر العربى الثالث
    سايلث
    قطز
    اوفر
    لوكا
    ... الخ
    الناس دى هشيلها فوق الراس انما الباقى زى ما عملنا ف فيصل ف الثالث العربى لو تفتكرو ي عليش هعمل معاهم وزى ما كنت مش بنيم السيرفر مش هنيمه بردو ف السريع هلعب او شهر فقط للمتعة
    انا لا بلعب علشان معجزة ولا غيره بلعب للترفيه للحروب والقتل وان امزرع اشخاص معينة بتكون شايفة نفسها على المبتدئيين
    والله المستعان ........ وزى ما بيقولو ف مصر بلدنا اللى على راسه بطحة يحسس عليها لان مش هرحمك :]

السلام عليكم شباب انا شايف ان ف ناس كتيير بعد العربى الثالث ما خلص دخلت السيرفر السابع العالمى

ياريت نتعاون ونعمل ممكلتين وبعد كدا نتحد هناك ...
    وف ناس مشغلة دماغها وشايفة ان اللى بيعملوه صح ف براحتهم بس اما يتحولو مزارع مش يكلمونى يدخلو المملكة اللى هبتديها هناك
    وانا مش طامح ان اكون الملك على فكرة انا هبنى الحدود واحولها لحد من الولاة او االامراء اللى هشوفه جدير بس للاسف الوطن العربى دايما متفرعن وشايف نفسه
    والى يعرف اللاعب دا ياريت يعرفه ان نهايته ف الجوله بدات قبل ما يتسلى حتى http://prntscr.com/lxpgay
    اسمه bassem

اللاعبين اللى بيسجلو هربو للعالمى بسبب ايه ؟؟
    اولا مفيش متعة بسبب قلة العدد
    ثانيا اللى بيسجلو ويلعبو للاسف مش لاعبين كفو ايوا مش لاعبين كفو الا 5 او 6 من 100 لاعب ف السيرفر ف بشوف ان كل السيرفر عبارة عن تحالف واحد وليه فروع بنفس الاسم
    وطبعا بيعملو كدا علشان مش يتمزروعو من ال5 اللى عندهم خبرة وبقول لل 5 اللى عندهم خبرة بردو انا اسف على الكلمة انتو مش كفو عارف ليه ؟؟ لان انت المفروض ف لعبة تنافسية
    اين التنافس اما تخلى السيرفر كله عبارة عن فروع لمملكتك على رائى المثل اما الناس كلها تبقى معلمين مين اللى هيضرب ؟؟
    اما كل الناس حلفاء منين هننهب ؟؟ منين نجيب موارد ؟؟
    انت شايف نفسك كفو ؟؟ يبقا جرب اعمل ل نفسك هيبة ف االعالمى اما تتنافس بين من 1000 ل 3000 لاعب ومفيش حاجة اسمها فروع هناك علشان التنافس يكون حلو

انا مكلم مستر وايت من فترة اننا نجمع الشباب وندخل بيهم سيرفر عالمى وكنت بقترح سيرفر TEST بحيث اللى مش بيقدر يشحن وكدا بس للاسف بسبب سرعته وان ف ناس مش عنده وقت كافى غيرت الاقتراح وقولنا ندخل سرعة عادية وحاليا بجمع ناس علشان السيرفر السابع العالمى واتوقع هيكون سيرفر ثقيل بعد اعلان غلق بعض السيرفرات
    السيرفر هيبدا يوم 18 لمن يهمه الامر ...
    اللعبة تنافسية مش اكون حلفاء علشان معجزة دى حتى مفيش تكريم من الجروبات او الادارة للناس اللى بتاخد المعجزة يبقا ليه اضيع 4 شهور ف فراغ بسبب مجرد وسام ؟؟
    ليه مش اتنافس واتعلم واخد خبرة جديدة من العالمى اما هتتنافس بين الالاف اللاعبين هتعرفو اللى بتكلم عنه لان فيه فرق كبير بين 60 لاعب و 1000 لاعب
    وكلمت عديم الكفاء قولته بسبب ناس عندها خبرة وبتضيع وقتها على 60 لاعب مع انه يقدر يسيب بصمة ف اجنبى ...

عليكم السلام ورحمه الله وبركاتة
    اعمل اعادة تحميل للصفحة الويب Relod current page

خالص تحياتي

اخى العزيز عملت كل شى تتوقعه ما فى شى بيحصل Lightshot صورة بواسطة
    3 ساعات على هذه الحالة اكيد ف 3 ساعات العدو هيكون خرج جيش من الثكنات واما يوصل الهجوم ممكن يتم اصطياده ف مشكلة ف السيرفر ف ما تضحكو على عقولنا
    وف موضوع بان ف مشكلة شوف بنفسك بس للاسف بلغو ف المنتدى مش بلغو اللعبين داخل السيرفر
    مشاكل تقنية!

اول تجربة ليا ف السيرفرات العربية وشكرا لحد كدا زهقت بقالى سنة بلعب ف الاجنبى عمر ما مشكلة زى كدا حصلت
    ولو بتحصل مشكلة بينبهو برسالة بتوصل للعضوية داخل اللعبة مش زى السيرفرات العربية عاملين موضوع ف المنتدى وممنوع حد يرد عليه
    مشاء الله الادمنز هنا على مستوى خبرة كبير جدا
    سلامو عليكم