Posts by Jchym

Upcoming Forum Maintenance Thursday, 04.06.2020
Thursday, June 4th 2020, from 12:00 pm CEST (UTC +2) to approx. 14:30 pm CEST (UTC +2)
Duration: approx. 2 1/2 hours

1. Anglické forum používám protože zde se dozvíš minimum :-(
    2. Jsem Čech tak proč hrát jinde od toho snad byla dělaná česká mutace.
    3. Na slovo hraješ BETU jsem alergický. Ano dokážu pochopit chyby ve hře ale nechápu proč se neřeší. Ba naopak se tvoří další.
    Vývoj nové aplikace který trvá dva roky? A stále není konec? Zde prostě chybí koncept hry. Stále se mění pravidla a programátorům to akorát motá hlavu. Je zde jasně porušen řetězec. Nápad -> vývoj -> realizace. Neustále se to motá v kruhu. A tímto způsobem nikdy nebude finální verze.

Zkušenosti s vývojem velkých projektů nula

jsem programátor a IT technik ale toto by mě nikdo nikdy nezaplatil a co víc snad bych se styděl za to brát peníze.

Nerad utíkám z boje ale nejen osobní důvody mě nutí ukončit tuto parodii na travian.

1. naprostá neochota supporu něco řešit a nějak pomoci hráčům.
    2. upadající aktivita celého serveru
    3. naprosto nedomyšlený herní systém z kupou chyb a místo náprav se tvoří jen další. (kdokoliv takto pracovat tak je dávno bez práce)
    4. osobní důvody

Děkuji všem nepřátelům i přátelům a přeji vám pokud možno klidný a nudný konec serveru.

Jchym

Dnes jsem si všim že aliance Kingodms po vyloučení krále přišla o vítězné body. Na jakém principu toto funguje, měl jsem za to že vítězné body jsou aliance a je jedno jaký je jmenován král.

Diky

K tomu přece nepotrebuji zakládat nějaký tajný spolek. To mohu dělat i bez něj. Jaký má smysl ta položka ' možnost hlášení z bojů a špehování? 'děkuji.

Ještě otázka 100% za dostavbu je počítá ze získaných (ze všech získaných) nebo to z aktuálního stavu pokladů (za jeden den) v okamžiku dostavění?

je to 100% ..... ze všech vítězných bodů v alianci které získala.

Popř útoky natarů na WW je stejný jako v T4?