Posts by Smokie_at

This hole thing has do be overworked....

Now a New Player with beginners protection from a well known big Kingdome settles a Village into our zone.
    It's just a metter of time, till this player will leave his kingdome, make a new one and starts inviting the players which abuse Menhir invitation

So we can't do anything now....just wait and hope, that they try to do Menhir shit when we are online......

Not worth mentioning that it looks a little stange anyways that a fresh 4 days account decided to settle very far away into enemy territory ;)

Our intention is to make the menhir feature a great tool for beginners, veterans and everybody in-between. Its purpose is to find other active players or your friends faster in a game round. Especially new players without a team behind them have only a chance to stay in the game, if they find an active kingdom that will guide them.

yeah but it looks like it just gets abused bye veteran teams

All the cooldown thinks sound good, but they will find a way arround it and keep abusing this.
    So there needs to be a limitation for 1 village accounts too.....like you loose the possibility to relocate as you have build more than 5k troops.

Or you can relocate but only take 5k troops with you.

If you build more than 5k troops and than still don't know if you want to stick to the kingdome you are in, it can't be helped.

Es wäre auch gut wenn möglichst zeitnah hierfür eine Lösung gefunden wird....bevor man noch viel Energy in das Game steckt und dann von "Bug-Usern" zerlegt wird ;)

Der Spielspass geht halt leider echt verloren wenn man zusehn muss wie innerhalb von 10 min dein KR ausgeraubt wird und man nicht mal die Chance hat sich die schätze oder Siegespunkte zurück zuholen

Hallo Leute,

mein erste Post hier und ich hoffe ich stelle nicht gleich eine Sau blöde Frage :)

Es geht um den Server com2x3

Wir haben dort einen König angegriffen und auf seine Schaka gezielt.
    Komischerweise wurde die Schaka laut Kampfberichten zwei mal von 20 auf 0 geschlossen innerhalb von 10 min.

Ich weiss es gab Änderungen bezüglich der Schatzkammer-Slots, so das man mehr als eine Schaka in einem Dorf bauen kann, aber dachte diese Änderungen werden nur auf den Welten (CZ1, DE4, ES4, FR5, HU3, IT5, NL3, PL4, PT und TR1) aktiv.

Ich bin mir sicher irgendwer kann mir das erklären ;)

Schon mal vielen Danke!!