Posts by عربي_COM

مشكور على مرورك العطر،

يا خي ان كنت تعرف التاريخ فانت تعلم ماذا جرى بين القرطاجيين والنوميديين الشرقييين والغربيين والموريتايين(امازيغ المغرب +امازيغ الصحراء الغربية وامازيغ الموريطانيا)

فإن الحرب البونيقية الثانية تكشف كل التحالفات التي دارت وراء الكواليس التي سعى إليها الإخوة بالدم

ماسينيسا اراد التحكم بكل الاراضي الافريقية الشمالية وضم كلمة الامازيغ تحت كنفه، ولكنه مات ولم يتحقق حلمه حول حكمه لشمار افريقيا كله ، لكش الشيئ الاجميل هو ان الثلاث مماليك بعد تقسيمهم وتعييين حكام عليهم من انساب مختلطة مع الروم واعراق اخرى بقيت شعوبها تحتفظ بلواء الامازيغ

من فضلك متعلقش واركن خلافنا بالسريفر

بجد انا مهتم بموضوعك ياريت تكمل اخي

انا كمان هنزل كمان قريب التاريخ المصري القديم وهربطه ببعض القصص من القران الكريم

انا من عشاق الاطلاع علي الحضارات

تسلم ذوقك

تشرفت في الكلام معك

الاغنيه دي بترجعني للماضيييييييييييييييي

بس ملاحظ انكم كلكم ترسلوها

عاملين زي الاعلام المصري معرضين لاي حاجه يعملها قائدكم وبترددوا نفس الكلام

خفوا تعريض للامور

انتوا بتعملوا كده علشان لعبه ي جدعان

للدرجه دي الفراغ قاتلكم

اشكركم لانكم رجعتوني تاني لعقلي لاني بجدت كنت راح اندمج في السريفر

وكنت راح اهمل حياتي العمليه والاجتماعيه

وربنا يهديكم

وتبطلوا قله ذوق وسب وقذف في بعض علشان لعبه

( بس انتوا بتعملوا كده في لعبه فما بالكم في حياتكم الاجتماعيه ....

احلي حاجه في العرب بيدوروا ازاي يسرقوا وعمرهم ما فكروا يجتهدوا علشان يوصلوا.

مثلا لاعب جامد في ببجي اول ما اشتري الاستيم مبقاش يطلع بالعشرين قتله ولا بقي يطلع مركز عاشر حتي

رغم انه ليه فيدوهات بيقتل بالهكر تيمات

واحنا هنا تلاقي ارقام قياسه في التصفيات نروح متفائلين العالمي نكتشف ان كل مجموعه راحوا جهه رغم انهم كله سنه بيتفقوا جنوب غرب وبيتنفخوا من الاتراك ما بيواجههوا حتي الروس

بنطلع في اللعبه دي عقد نقص كتير في حياتنا

ونشتم ونسب بعض ومش لاقي سبب وانا متاكد انهم لا ناجحين في حياتهم ولا ناجحين حتي في اللعبه

رحماك ي رب

هوه حد كلمك ولا انت خايف علي سيدك

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

ايه افضل قبيله للعب

بالنسبالي الرومان

لعده اسباب

رغم غلو تكلفتها بالمقارنه مع ابوهراوه لكن من الصعب عمل هجوم معاكس ضد الرومان لانه الجندي الاول والجندي المهاجم اقوي من هرهر بالدفاع لكن ممكن تعمل هجوم معاكس بالبطل بس وتقضي علي 400هرهر ودي حصلتلي

بالنسبه للنهب هناك سلاح فرسان متمزيون جدا في النهب

اما في العواصم فالقيصر سبب تسميه لم تكن عباء

بالاضافه لمبناها الخاص الذي يسهل استخراج اكبر عدد من الفرسان عن طريق زياده تقليل استهلاكهم للقمح

وكذلك قبيله دفاعيه قويه جدا جدا

وانت ما رايك:/

بالمناسبه بالبدايه انا كنت اقول للعائله فيه تعدد

وانا لدي بالمناسبه العديد من الايميلات وطلبت من المارشال ان يسمح لي بالتعدد لكن

صمم اننا نلعب بشرف وحذفت عضويه دفاعيه كنت اديرها بالايدباد

رغم اني متاكد من التعدد

لاني اعرف اساليب تجار الموارد

ومن الاحصائيات بعرف اذا كان السريفر ده فيه غش وتجار وكميته ازاي

لان اغلب الاعبون يسجلون جرمان

ويتهيلي حضرتك من السهل جدا بعد وجودنقاط الخبره

ان تكشف العضويات المتعدد

وياريت تطبق قانون انه مثلا لو ثبت له التعدد ثلاث مرات يحذف له الاكونت حتي لا تزيد خبره الاعضاء المتعدده ويصعب علي الصياد الكشف عليها

وانا قبل كده في التصفيات انحظرت لاني كنت اعمل مزارع خاصه

غير متعدده بايبي لكن لان الصياد لاحظ ان العضويات تتفرغ من الجنود عندما ارسل هجوم

اخي بالله عليك افتح تحقيق راقب نهب رامباج

كان في اول اسبوع كل هجمه ب14 الف والله العظيم وانا كنت 11 سارقوا وكنت اراقب نهبه اما كان العاشر

نمت صحيت لقيته اول

:)

وياريت لو ثبت تخلفه يتم طرده من منصب الاشراف ويتعين واحد يعرف معني الشرف

(انا لا اسبه لكن انا يتهيالي اللعب بتعدد لعب غير شريف )

انا في الاول كنت شايف انك بتعرضلوا بصراحه وانك اجنبي وعاوز تمشي امورك وانهم خلاص بطلوا يتعددوا وده اخرك

لكن مادام سوداني

انا بالمناسبه جدي كان سوداني ووالدي حامل للجنسيه السودانيه وانا كنت في ام درمان وزرت النيل الازرق واعرف طبع السودانيين

:)

والله انك كفو لها

ربنا يوفقك ويكرمك يارب

مرحبا بك صديقي,
    يمكنك التواصل مع ممثلي مركز المساعدة عن طريق إشاره الإستفاهم "?" تجدها اعلى يسار الشاشه في النسخه العربية وسوف تجد خيار " مركز المساعدة" من ضمن خيارات "مساعدة خارجية"

أو يمكنك التواصل مباشره عن طريق تطبيق اللعبه مباشره

تحياتي لك.

منا عاوز اشتكي مشرف فاسد استغل سلطته للغش اشتكيه منين

وحسبي الله فيه وكل من علي شاكلته

اقول الرد على السفيه مذلهه ~

اشهد انك متعدد ولكن تعدد مقبول الي حد ما

وانا احترمك جدا ي استاذ دوسري ولو في سريفر تاني كنت لعبت معك

مش عاملي عضويات ومش مطورها حتي يدوبك بنيت السكن ورفعت المخازن ونهبها زي ناس المفروض قدوه لينا