Posts by zeus#TR

    Bir çok kişi yaz tatilini bitirecek çok da uzamayacak bir speed server arıyor.Tr1x3 ü tekrar başlatabilme şansımız var mı?Tr sunucusundaki speed serverların sayısı artırılmalı.30 temmuza kadar bir speed server açılırsa çok iyi olur.Şimdiden teşekkürler...

    sen ilk önce ismini değiştir. gırgır şamata olsun uğruna dinden çıkarsın diyeyim!

    görselliğin biraz daha değişmesini ve melodi çeşitliği'nin de olması güzel olurdu. top10 listesi nin de değişmesi lazım. vahadaki hayvanları kesince asker kesmiş gibi olmak yada vahadaki ürünleri yağmalayıp hammadde top10 a girmek saçma geliyor bana. düzeltilmeleri lazım bunlarında. ve vahalarda fil lere neredeyse hiç rastlanılmıyor! timsahlar bile oyunun sonlarına gelindi anca çıkıyor nadiren. cermen oynayanlara da az haksızlık oluyor gibi. tek bir yer geliştirebiliyorlar! 2 olsun onlarında. açık arttırma bölümünde silahlar gereçler çok saat sonraları çıkıyor! ve de az sayıda. bunlara bi çözüm bulunmalı. bekliyoruz çıksın da alalım diye.! 2 3 gün den bile çok bazen bekleniyor silah zırh miğfer! ve çıkınca 1 yada 2 tane anca çıkıyor kimse alamıyor. yada o saatine yetişemiyoruz.romanın pazarcısı 750 hammadde taşıyor. çok az. bazı vahalarda hediyeler olsun. silah geliştirme ayakkabı zırh geliştirme ler mesela.. o anda gözükmesin anca yağma olursa gözüksünler.5557 li köyler olsun.4446 artık eskidi :)

    Önceden hatırlıyorum da nüfus değiştikçe kademeli olarak köy şekilleri de değişiyordu! burada nüfusu 1500 olan da bile olmuyor bu görsel değişiklik. ricamız oyuna görsel açıdan güzellik getirecek bu sistemin gelmesidir. ve müzik olarak da değişikliğe gidilebilinir. belli zamanlar da mesela yılbaşı'larda karlı ve müzik değişik oluyordu köyler. bunlara travian önem verirse bence daha güzelleşir ilgi çekici olur oyun. /Not: Kar Fırtınası na selamlar;)/

    %20 indirimi anlayamadık nerde hani? şuanda 1600 altın 125tl. orda yazıyor new gold amount 820 ye düşüyor! yani 820 altını 125 tl yemi geliyor?

    Merhaba,


    Tırsak çizmesinin bu denli bir soruna yol açabileceğini düşünmemiştim. Geri bildiriminizi ileteceğim.

    sorun şuradaki , pazarda çizme yerine her baktığım da tırsak çizmesi var. 3 sayfa ilerde paralı asker çizmesi bilegelik çizmesi çok saat ara ile var! madem para ile bunlar! habire olsun ki alalım değilmi ama. her üründe öyle sadece çizme de değil yani. bence pazara bi düzen verilmelidir diyorum ben odin. bizahmet iletin bunları.

    ya arkadaş pazardaki ürünler gümüşle alınmıyormu? nedir bu yokluk? hep tırsak çizmesi 7 sıra sayfa var alayı böyle. gümüşle alınan şeyi bile yok satıyorsunuz! hepsinden sırası ile pazara ekleseniz olmuyormu? aldığımız altının ne anlamı kalıyor böyle? ne zırh alabiliyoruz ne silah ne öteberi. 24 saat beklemek zorunda kalıyoruz ihaleyi 4 . sayfadaki ürünü alabilmek için! bari sayfaya eklemeyin 5 saat kala çıkartın. yada adil olun beleşe alınmıyorki bunlar. saçmalık bu. madem pazar var altın satıyorsunuz ozaman ürünler çok olmalı beklemekten gına gelsi. böyle oyun olursa asla altın almayacağım daha.:cursing:

    aynen kardeşim katılıyorum sana. çok bekleniyor maceralar da. vede kısıtlı. ayrıca zırf silah vs... çok nadir bulunuyor. buna bi ayar yapılmalıdır. adaletli olmak için ise pazar da silah zırh miğfer vs.. gibi şeylerin daha çok olması lazım. dediğin gibi para tuzağına çekmek için bunları yapıyorlar ama oyuncuları bir bir kaybediyorlar. ben açıkcası oynarken zevkle oynayamıyorum altını olan abes arttırmalar yapıyolar 5 kafes e bile 2000 gümüş basılıyor! bu saçmalıktır. böyle giderse zaten bende bırakıcam diğerleri gibi.

    Sayın Odin aslında ortada büyük bir fedakarlik yok aksine epey avantaj var. Oyuncu gladyatör miğferi almadan üretim alanlarını seviye 0 tutarak 15 tarlalı köyü 24 ila 30 saat arasında alıyor ve bu aşamada yuksek vahalı köyleri alabilmek oldukça önemli.


    Oyuncu ilk köyünü yıkarak hem tarlalıyı çok daha stratejik bir yere taşıyabiliyor hem de üretimleri seviye 0 tutmus olması nedeniyle 3 tane üretim alanını seviye 5 yaparak 35k dan fazla seviye 7 yaparak 35+40 k dan fazla hammadde elde ediyor.


    %25 vahası olan bir tarlalıyı %150 ye taşıyabilmek travianı travian olmaktan tamamen çıkaracak bir özellik. Kesinlikle kapatılması gerekiyor bu özelligin haritada 15 tarlali köylerin konumlandırmasını yaparken ki düşüncelerinizle de uyuşmadığını görmek için oyun içerisinde haritaya bakmamız yeterli

    Eck arkadaşımız bence çok haklı bu konuda...

    • oyunda hile var! travian turkiye server yöneticilerinden kaynaklanıyor bence!
    • 13 dakika önce -45 -10 -44 -10 -43 -8 den anlaşılıyor sanırım bunlar...
    • 12 dakika önce ve -47 -9 ‭‭ ‭‭(‬‭-‭48‬‬|‭-‭12‬‬‭)‬‬ ‬ de var
    • 11 dakika önce bu kişilerin nasıl oluyorda ilk açtıkları köy 9 ve 15 tarlalı oluyor ?,,

    :?: