Posts by Franziskaner

I want to complain here about the server com2x3. i play many years of travian and kingdom from the 1st test world. in this com2x3 it is a catastrophe. the chat is useless !!! The server is very often off line and the page has to be updated every 2-3 minutes. This makes communication with the other players impossible. If that does not improve in the next 1-2 days clearly I will delete my account. in this case kingdom is history for me, which would be a pity. the world is great to play and, if it's going well, it's great. but that's not how it works and does not make fun. In addition, I invest a lot of money in the game and may demand a proper pervormance. :thumbdown::thumbdown:

Franzis

es geht ja nicht darum ob ich die je gesehen hätte oder nicht. es geht darum, dass der wieder kommt wenn er was bekommt. besser machen ja klar indem bei farm atts kein zugriff auf die tributkassen besteht. leere speicher = 0 farm

guten tag, ich habe einen stadthalter acct. bei farm atts auf meine dörfer bekommt der angreifer immer ressi obwohl meine lager und kornspeicher leer sind und auch mit verstecken geschützt.
    das macht mich so sauer, dass ich meinen acct lösche. es kann nicht sein , dass ich andere spieler benötige um das zu verhindern.
    wünsche euch viel spass. sollte das einmal behoben sein könnte ich mir überlegen wieder zu spielen.
    lg frido