Login

Kunstwerken

• Kunstwerken

Ik zou graag willen weten waarom kunstwerken al in de 2e week van een server op de veiling komen?
      Nu er met kingdoms een +500 (of +200) CP bonus is door een stad is dit totaal overbodig geworden en naar mijn idee voegt het alleen maar meer "pay2win" toe.

Nu is het zo dat 1 speler de meeste kunstwerken heeft opgekocht (door dus zoveel goud te spenderen) en dus een gigantische voorsprong heeft op de rest. Ze zijn heel beperkt beschikbaar en grondstoffen zijn nog redelijk schaars waardoor er met feesten ook niet tegen te concurreren is tenzij je letterlijk 100-200 euro hier tegenover zet.
      Ik begrijp heel goed dat Travian haar geld moet verdienen, maar door deze kleine dingen is de uitdaging en competitie niet meer gebalanceerd.

Graag zou ik kunstwerken pas vanaf dag 40 willen zien verschijnen, om een betere balans tussen de spelers te kunnen creëren.
    • Naar mijn weten is die voorsprong van die speler waar je op doelt te wijten aan dagelijks feesten houden. Ik denk dat er in totaal iets van een 2 kunstwerken zijn gebruikt. Waarvan 1 zelf gevonden. :)
      De kunstwerken hier zijn ook veel beter gebalanceerd dan vroeger het geval was. Dus het effect van alle kunstwerken op te kopen is volgens mij verwaarloosbaar en bovendien enorm duur.
    • Nick wrote:

Naar mijn weten is die voorsprong van die speler waar je op doelt te wijten aan dagelijks feesten houden. Ik denk dat er in totaal iets van een 2 kunstwerken zijn gebruikt. Waarvan 1 zelf gevonden. :)
      De kunstwerken hier zijn ook veel beter gebalanceerd dan vroeger het geval was. Dus het effect van alle kunstwerken op te kopen is volgens mij verwaarloosbaar en bovendien enorm duur.

hij is wss boos omdat hij zijn veeg kwijt is aan die bepaalde speler? :D