Ligt er aan wat voor speler je was. De kwaliteit is weer aan het toenemen maar de playerbase is behoorlijk gekrompen. Legends en Kingdoms zijn nu nog verder uiteen gelopen. Legends heeft ook wat goeie veranderingen gehad. Met name op het gebied van anti-cheat.
De laatste Kingdoms servers die ik speelde eindigden met 3 grote koninkrijken die serieus wonderen bouwden en sloopten en vaak nog 1 of 2 kleinere koninkrijken die hun eigen ding deden maar wel deels onder de bescherming van een grotere stonden.
Ik vind de COM servers persoonlijk beter dan ze 3 jaar geleden waren maar niet zo goed als ze 6 jaar geleden waren.
De servers zijn nu klein genoeg aan het worden dat je niet perse een fast settle moet doen om een cropper te krijgen. Dat is voor mij als werkend mens wel belangrijk. Er zit gelukkig weer wat beweging in de ontwikkeling van het spel in zijn geheel ipv enkel de app. Ik gebruik de app nauwelijks, gewoon omdat ik eigenlijk altijd een pc beschikbaar heb. Van wat ik gehoord heb is de app wel echt beter aan het worden. Enkel specifieke gevallen zijn nog helemaal niet ondersteund zoals het wonder overzicht.
Wat was je nick? Ik heb gespeeld als Pinkguy, Wychor, Celldweller, Theezakje, Teabag, en DemonHunter.
iribuya was de naam waaronder ik speelde. Speelde voornamelijk Test server, omdat dit in mijn ogen de enige echte server is waar een eerlijke competitie was. Heb een hekel aan pay 2 win games.
Jammer dat de playerbase zo aan het krimpen is, maar ik heb net de app en via de website wat gespeeld op 2 servers, maar ik snap dat nieuwe spelers er geen bal van snappen. Wat een geklik en hoop nutteloze info gelijk bij de start
ja klopt met North. Ben gestopt omdat ik een tweede kleine kreeg en het echt te veel werd zal nu ook niet terugkomen, maar gewoon even checken hoe het nog gaat hier
DeleteMe#EN
Hey ik heb even een burner account gemaakt.
Dit spel gespeeld jaren geleden. Is het nog goed? Is het nog leuk?
Pinkguy#NL
Ligt er aan wat voor speler je was.
De kwaliteit is weer aan het toenemen maar de playerbase is behoorlijk gekrompen. Legends en Kingdoms zijn nu nog verder uiteen gelopen. Legends heeft ook wat goeie veranderingen gehad. Met name op het gebied van anti-cheat.
De laatste Kingdoms servers die ik speelde eindigden met 3 grote koninkrijken die serieus wonderen bouwden en sloopten en vaak nog 1 of 2 kleinere koninkrijken die hun eigen ding deden maar wel deels onder de bescherming van een grotere stonden.
Ik vind de COM servers persoonlijk beter dan ze 3 jaar geleden waren maar niet zo goed als ze 6 jaar geleden waren.
De servers zijn nu klein genoeg aan het worden dat je niet perse een fast settle moet doen om een cropper te krijgen. Dat is voor mij als werkend mens wel belangrijk.
Er zit gelukkig weer wat beweging in de ontwikkeling van het spel in zijn geheel ipv enkel de app. Ik gebruik de app nauwelijks, gewoon omdat ik eigenlijk altijd een pc beschikbaar heb. Van wat ik gehoord heb is de app wel echt beter aan het worden. Enkel specifieke gevallen zijn nog helemaal niet ondersteund zoals het wonder overzicht.
Wat was je nick? Ik heb gespeeld als Pinkguy, Wychor, Celldweller, Theezakje, Teabag, en DemonHunter.
DeleteMe#EN
Dank voor je uitgebreide reply,
iribuya was de naam waaronder ik speelde. Speelde voornamelijk Test server, omdat dit in mijn ogen de enige echte server is waar een eerlijke competitie was. Heb een hekel aan pay 2 win games.
Jammer dat de playerbase zo aan het krimpen is, maar ik heb net de app en via de website wat gespeeld op 2 servers, maar ik snap dat nieuwe spelers er geen bal van snappen. Wat een geklik en hoop nutteloze info gelijk bij de start
Pinkguy#NL
Iribuya klinkt wel bekend ja. Met North toch?
Die tutorial moet idd nieuw. Dat gaat nergens over. Te veel gelul, te lang, te weinig significantie.
DeleteMe#EN
ja klopt met North. Ben gestopt omdat ik een tweede kleine kreeg en het echt te veel werd
zal nu ook niet terugkomen, maar gewoon even checken hoe het nog gaat hier 
Pinkguy#NL
Als je iets meer slow paced wilt, ga Legends spelen.